festkläder

fick en kommentar av en tjej som ville att jag skulle tipsa om lite fina festkläder för hon skulle på fest den här veckan så jag tänkte ta min tid och göra det nu.
först så gillar jag dom här tre klänningarna från nelly.com


sen så gillar jag även när man tillexempel har en tupkjol och en body i någon häftig färg tillsammans som jag tillexempel hade som en outfit en gång. ( syns inte så bra men lite i alla fall)


sen så tycker jag även att det är snyggt när man han en tubkjol som en tubklänning och om det är kallt så kanske en kofta uppepå det .



Det där var lite av mina festklädestips och som ni märker så är det väldigt mycket klänningar och kjolar och sånt men jag gillar det och det skulle ju vara tips från mig så då blev det självklart många klänningar och kjolar hihi.

/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0