hatar kemi

Har precis blivit förhörd av pappa på kemin och det gick helt okej sen så har jag suttit och snackat med honom om helgen så imorgon så ska jag sova hemma eftersom jag ändå ska vara i stan med massa och sen på lördag så ska jag sova i hässelby med michelle och matilda men jag vet inte vart vi ska sova men det löser dig säkert haha.
Idag efter praoen så hade jag det där mötet med world class och jag hade tydligen inte vunnit utan han skulle ge mig massa erbjudanden och skit så ja, jag blev inte så glad som var trodde jag skulle vara haha. När jag och matilda hade pratat klart med han så åkte jag hem mitt mig och matilda till sig men påvägen från mariatoget när jag skulle gå till min port så ser jag en himmla massa snygga bajenhulliganer eftersom det är match idag bajen-göteborg på söder stadion så var alla precis utanför mitt hus så jag höll nästan på att dö när jag såg alla snyggingar (a) synd michelle att inte du var där fast det var nog bara tur för du hade varit död vid det här laget.
Efter att jag hade gått från mariatorget med den fina "utsikten" gick jag hem och pluggade kemi och jag som hatar kemi gjorde det verkligen inte med nöje men aja allting kan inte vara roligt i livet.
elva och matilda har tid kvart över elva men hon ska sitta och vänta tills hennes tid är och eftersom jag kommer bli klar Imorgon på morgonen så ska jag först möta pappa på hans jobb så jag kan få mina pengar och sen ska jag hem och göra mig iordning och sen ska jag möta matilda vid t-centralen så vi kan ta sällskap till frisören för jag ska vara där klockan halv före henne så jag får ta och vänta på henne. Just nu är jag ganska nyfiken på hur det kommer bli men jag hoppas det kommer bli fint.
Nu måste jag ta och städa lite så jag uppdaterar senare.
/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0