ingen sol idag inte

Godmorgon på er.
Jag har precis gjort mig iordning och ska möta michelle och matilda om ett tag men dom hade försovit sig så vi får mötas lite senare än vad som var bestämt. Vi skulle igentligen dragit in till rålis och solat men som ni ser så finns det ingen sol idag så vi ska nog bara in till stan och titta på lite kläder och sen åka tillbaka till hässelby för ikväll ska vi ha grillkväll igen och nu hoppas jag att det blir lyckat för igår blev det verkligen misslyckat kan jag säga haha. Det började med att vi gick till allmäna för att vi skulle grilla marshmallows och från början var det bara jag, michelle och emelie och tänk er tre tjejer var av två har lösnaglar och en har klackskor med åtta centimeter som ska starta en brasa på en strand ? ja det blev inte så himmla lyckat eftersom det helatiden brann ut men ikväll så ska vi ner till allmäna igen men då ska vi f*n ha en engångsgrill med oss hahaha.
När jag kom hem igår så satte jag bara på en film och när den var slut så gick jag och la mig för jag var så himmla trött. Ibland så undrar jag varför jag är trött precis helatiden för sover gör jag ganska hyffsat men aja det kanske går över.
Nu ska jag ta och fixa iording det sista och sen tror jag att jag drar hem till michelle och skyndar på dom lite så ni får ha det så bra så skriver jag när jag får tillgång till data.

ps, det var någon som undrade vart jag ska praoa och jag ska praoa med matilda på en thairestaurang som ligger på stureplan.

/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0