jag känner en båt, hon heter anna anna heter hon...

Har varit hemma ett tag nu eller kanske en timma, inte så länge men ändå. När jag slutade så åkte jag hem till pappa och hämtade lite saker och så satt jag och snackade med han ett tag för han var hemma eftersom han tydligen var ledig men när jag hade pratat med han ett tag så drog jag hem till mamma och det är här jag befinner mig just nu.
Praoen idag gick jättebra, vi började som sagt nio i morse då vi först bytte om till våra jobbkläder och sen fick vi börja med att skura och damsuga precis om dagen innan och när vi var klara med det så fick vi skala räkor som vi också fick göra igår. Vid elva tiden så fick jag hålla på och lägga upp all maten och så höll det på i två timmar och det var just dom timmarna som mest folk kom och åt så körit var det som bara den ! Jag fick inte en lungn stund på två timmar men när jag äntligen var klar och matilda hade skalat klart alla lökar så åt vi och eftersom vi praoar på en restaurang så får vi självklart äta hur mycket vi vill och vad vi vill och gud vad gott det är med thaimat säger jag bara så om ni vill ha ett tips på en bra restaurang så tipsar jag er att gå till tasty thai. Juste det är en som jobbar där vi praoar som är thailänds och som kallas för mamma thai och hon var jättegullig idag för hon gick runt och sjöng för mig låten "boten anna", ni vet den som går såhär,
-jag känner en båt, hon heter anna anna heter hon....
Det slutade med att massa stog och sjöng den haha och "mamma thai" som började sjunga sjöng ju inte dirket lågt heller utan hon typ sjöng ut allt vad hon hade hahaha.
Ikväll så ska jag och matilda på träning i åkeshov så det är nog det enda speciella som kommer hända ikväll.
Jag tog lite bilder idag för att visa er hur det ser ut på våran restaurang och såhär ser det ut.


/ anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket kostar dina solbrillor och vart hittar man dom ? puss

2009-04-15 @ 16:59:46
Postat av: anna

svar anonym, dom finns på gina tricot och kostar 79 kronor men jag tror dom är slut på dom flesta gina affären men den som jag vet att dom finns på den gina i pk huset. kram

2009-04-16 @ 19:20:35
URL: http://annagustavssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0