kryssning imorgon

Förlåt för så otroligt dålig uppdatering igår och idag men jag har inte haft tillgång till data fråns nu.
Igår så drog jag först och mötte upp matilda i hässelby gård och så drog vi hem till emelie och gjorde oss iordning för vi tänkte dra ut och hitta på något i det fina vädret men sen när vi hade varit ute ett tag så var alla jättehungriga så vi fixade iordning tacos, mumms !
När vi hade ätit klart och gjort oss iordning så drog vi först och köpte godis och hyrde film som vi skulle haft på kvällen,sen mötte vi upp calle och drog ner till riddersvik och väntade på att dennis och alexander skulle komma.
När vi hade varit med dom ett tag och så dorg vi hem och tittade på film, käkade vårat godis och lite annat. Vi somnade nog vid tre tiden och jag fick dela säng med matilda och det var P R E C I S som att sova i en bastu för det var så otroligt varm så jag nästan höll på att dö !
Vi vaknade nog vid halv ett och då åt vi först frukost, duschade, gjorde iordning oss och sen fick vi skjuss av emelies morfar till hennes skola för hon skulle lämna in sin praolapp för det var tydligen sista dagen idag då man kunde lämna in den. När vi var klara i hennes skola så åkte vi hem till emelie och lämnade våra saker och sen drog vi till vällingby för att hämta upp emelies mobil som var klar på lagning så när vi var klara med det så gick vi och käkade på mcdonals och sen så gick vi till lite olika affärer för att leta efter ett par solglasögon men vi hittade inga så jag ska titta imorgon i stan istället men sen när vi hade tittat runt efter solglasögon så drog vi till hm och provade bikinisar och jag köpte en svart och en brun bikiniöverdel ( bilder kommer längre ner i inlägget ) . När vi var klara i vällingby så drog vi snabbt hem till emelie och sen drog vi till hässelby ip för att sätta oss i solen men det var så kallt så vi drog hem till emelie igen. Jag drog nog hem vid kanske halv åtta då emelie och matilda drog hem till matilda så när jag kom hem började jag packa för fullt eftersom jag åker imorgon och jag får panik om jag inte får med mig allting som jag behöver eller vill ha med mig men just nu har jag para packat ena väskan så jag måste fortsätta med den andra väskan sen men jag tog ett uppehåll för att slänga in ett inlägg i bloggen.
Jag kan berätta lite om hur morgondagens planer kommer se ut innan jag och matilda kommer bege oss mot birka paradise båten. Först ska jag gå upp och göra mig iordning och sen ska jag titta så jag V Ä R K L I G E N har fått med mig A L L T och efter det så ska jag möta upp matilda så ska vi dra och sola och sen tror jag vi ska in till stan för matilda ska köpa en bikiniöverdel och jag ska köpa ett par solglasögon om jag hittar.
När vi är klara med allt det så kommer vi dra hem och hämta mina saker hos pappa och sen ska vi möta matildas mamma vid slussen klockan kvart i fem.
Under kryssningen så kommer det säkert tas miljontals bilder ! okej då, kanske inte så många men väldigt många i alla fall vad jag kan tro.
såhär ser bikiniöverdelarna ut som jag köpte idag, ( klicka för större bild )


ni får ha en toppenkväll så skriver jag nog lite senare.

/ anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0