lite tid över

1. vad står det i ditt första sms? hehe nice ;)
2. vem ringde dig senast ? elvira
3. är den 18 kontakten någon du har ett förflutet med ? basse, naae eller jag tror inte det
4. hur känner du kontakt nr  31?,vi har gått i samma klass
5. vem skickade ditt 22 sms och vad stod det ? ekis har ff ! kom hit ! :D<33 (calle)
6. vad heter kontakt nr 4 på din mobil ? alex
7. älskar du konakt nr 20 ? bamsefar, jadå det är ju pappa såklart jag älskar honom
8. Är kontakt nr 60 fin ? jadå, självklart :D
9. har du kysst kontakt nr 43? ja
10. vad står det i ditt 19 sms ? kommer vi komma försent ?
11. har du träffat kontakt nr 14 idag ? ja
12. har du gillat kontakt 50 mer än en vän? nej
13. vad står det i ditt 2 sms ?  det är inte ens mycket . älskar dig
14. vad tycker du om kontakt nr 16? helskum, haha nejdå august är skön
15. hatar du kontakt nr 42 ? nejdå
16. hur känner du för kontakt nr 30? jag känner henne inte så bra så jag vene
17. vem är kontakt 17 på din mobil & vad tycker du om henne/honom? atomatiskt kundtjänst, helt okej :D
18. vad står det i ditt näst sista sms ? aso jag fattar ingenting men tydligen inte,  älskar dig
19. har du haft sex med kontakt nr 5  ? nej !!
20. är kontakt nr 48 din stora kärlek ? neeej, usch !
21. vad står det i ditt 7 sms o vem är det i från ? ? har du ? ;) ( alexander)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0