man blir piggare om man tränar på morgonen


bild på mig när jag var i fridhemsplan för ett tag sen

Gormorgon bloggen !
Jag har precis kommit ut från duschen och fick nyss ett sms från matilda om att hon ska komma hit så ho0n är väll här om ungefär en timma eftersom hon åker från hässelby.
Nu på morgonen så vaknade jag och sen så gjorde jag lite sit-ups,armhövningar och hoppade hopprep i luften så nu känner jag mig mycket piggare än vad jag var när jag vaknade så jag tror faktiskt jag borde börja med det när jag börjar sent.
Innan jag och matilda drar till praoen så ska vi förbi hårfrisören och fixa en ny tid eftersom både jag och matilda fick hinder, men imorgon då smäller det för då blir mitt hår mörkblont och matilda ska ha ljusbrunt hår med blonda slingor fast hon ska ha många blonda slingor så hon kommer nog få ganska slingigt hår vilken jag tror kommer bli G R Y M T snyggt men vi får se när allt är klart.
Nu måste jag ta och börja fixa iordning mig så jag inte står i handuk när matilda kommer hit, men jag lovar att slänga in ett eller två inlägg till innan jag drar till praoen.
/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0