plugg

Tänte bara uppdatera några rader så inte bloggen är helt död men jag måste plugga nu ett tag så jag kan tyvär inte skriva så mycket just nu men jag skriver senare istället.
Men dagen idag gick bra, det började med att jag och matilda drog till michelles pappas videobutik där michelle och hennes "halv" kusin flink praoar eller ja han heter igentligen oskar men i alla fall. När vi kommer dit så är i alla fall han där och jag har inte träffat han på hur länge som helst så det var roligt att träffa han i alla fall men sen drog jag, michelle och matilda till ringen och käkade sushi och efter det så drog jag och matilda till proen och vid halv fyra så kom michelle och oskar dit och satt och väntade tills vi hade slutat och när vi var klara så gick vi för att boka tid hos en frisör för jag och matilda ska färga håret imorgon så vi får hoppas på att det blir bra. När vi var klara där så var det meningen att jag, michelle, oskar och matilda skulle dra hem till mig för matilda skulle hämta lite saker men oskar träffa massa kompisar i t-centralen så han stanna och michelle och matilda drog hem till mig och hämtade sakerna och sen drog dom och nu sitter jag här och ska ta och plugga så jag måste tyvär avrunda detta fina inlägg nu haha.
/ anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0