simning

hejsan alla.
Jag har precis ätit middag och haft ett långt samtal med pappa.
Jag tänte börja mitt inlägg med att berätta om min kväll igår eftersom jag inte fick tillgång till data så jag får berätta nu istället.
Det började med att jag och matilda drog hem till calle med alla våra saker och det kännde som om vi typ skulle flytta in där för vi bar på ett täcke,kuddar,lakan och två väskor i big size !! När vi varit hos calle ett tag så kommer emelie och alexander medans jag och matilda står och ska laga mat till calle för han var så himmla laaaaaaat men när han hade ätit upp så drog vi ut och då drog vi först till riddersvik och satte oss på berget och hade mys men sen vid kanske tio halv elva så drog vi till allmäna för där var det massa som vi kände som tydligen grillade så vi drog dit och det var jättemysigt och sen så drog vi hem vid kanske halv tolv så jag vet inte när vi kom hem men när vi kom hem så gjorde vi oss först i ordning och sen bråkade jag och calle om vem som skulle ha hans täcke men jag vann höhö, ..... ett tag i alla fall. Matilda och alexander delade säng och eftersom dom bara hade ett täcke så kunde man höra dom ba , jag vill ha täcket... nej jag vill.. men nu har jag inget täcke alls.... du tar för mycket... du putar med rumpan, ja så höll dom på men det lät lite roligt fakitkst fast tillslut så somnade vi vid kanske halv två men jag vaknade vid fem av att calle drar av mig mitt täcke så jag fick ta och sova med ett lakan om mig, kuuuuuuuuuul ! så jag frös som bara den resten av natten så det var värkligen inte roligt.  Vi vakande vid kanske kvart över elva i morse men vi gick inte upp fråns halv två men när vi hade ätit frukost så drog jag och matilda hem till henne och bytte om till bikini för vi hade bestämt oss för att simma i vällingby med emelie så när vi var klara så drog vi upp till vällingby och mötte emelie och sen gick vi för att simma och vi var nog där i två och en halv timma men sen när vi hade simmat, bastat, duschat och gjort oss iordning så drog emelie hem först men jag och matilda stannade kvar och köpte en varsin coca cola för båda var hur törstiga som helt så det känndes som vi skulle torka ut. Medans vi sitter och dricker våran cola så sitter vi och planerar inför våran kryssning som bär av på onsdag och gud vad jag längtar !
När vi suttit där ett tag så drog matilda hem till sig och jag hem till mig.
Usch jag kommer ha jättetråkigt ikväll har jag kommit på men imorgon så kanske jag ska vara i hässelby men jag vet inte , vi får se.
Nu ska jag ta och glo lite på tv skärmen så ni får ha det bra sålänge.
/ anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0