soligt väder

Har precis ätit påskmiddag med mamma och hennes man och snart ska jag göra mig iordning för jag ska ut och träffa några kompisar.
Idag så drog jag och michelle först till hennes pappas videobutik och lämnade tillbaka några filmer och sen drog vi hem till michelle i hässelby för jag skulle hämta ett par svarta jeans som var förstora för henne och jag måste ha svarta jeans på mig när jag ska praoa och jag har bara två par och jag vill inte ha samma två par jeans i två veckor. När jag hade varit hos michelle så drog jag hem och åt och nu sitter jag här.
Men nu måste jag ta och göra mig iordning så ni får ha det så bra så kanske jag skriver när jag kommer hem.

/ anna

Kommentarer
Postat av: saga

sv: ingen orsak :)

haft en bra dag idag då? ;)♥

2009-04-12 @ 19:22:32
URL: http://credible.blogg.se/
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?

2009-04-12 @ 19:53:25
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: j

vart är det du ska praoa? :)

2009-04-12 @ 23:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0