vann jag ?

Hej bloggen !
Jag har precis duschat, ätit upp min yoghurt med flingor och smörj in mig med body lotion så nu är jag jättelen.
Idag på praoen så gick det jättebra och det känndes som om jag och matilda blev klara på nolltid så vid två när vi slutade så åkte vi till michelles pappas videobutik för att vi skulle träffa michelle och oskar men dom hade inte slutat så jag och matilda gick på en promenad och sen så mötte vi upp oskar och gick på en promenad med honom också och sen när michelle hade slutat så mötte vi upp henne och så var vi med henne ett tag men sen var jag och matilda tvungna att åka hem för vi skulle på träning så påvägen hem hade jag och matilda jätteroligt, vi satt och skrattade åt ingenting och så fort så såg någon som såg lite rolig ut så skrattade vi som bara den och sen så satt matilda och gjorde massa miner och det slutade att vi gjorde miner till varandra och as garvade men ja haha såna är vi.
När vi kom hem till matilda så bytte hon bara om och sen drog vi till träningen och när den var slut så åkte jag hem till emelie och hämtade lite saker och lämnade en tröja till henne och sen så gick vi ut på en promenad och snackade om livet och när vi hade varit ute ett tag så var jag tvungen att åka hem.
Juste idag innan träningen så ringer det på min mobil och då är det en kille som ringer från W O R L D C L A S S , ni vet det är träningsföretaget eller vad man nu kallar det men i alla fall det finns en låda som man kan lägga i anmälningslappar eller vad man kallar det men man fyller i sitt namn,telefonnummer och adress och sen blir man lottad och kan vinna ett årskort på world class och nu har jag och matilda gjort det och idag ringer dom till mig så jag ska träffa dom imorgon efter praoen så vi får se vad dom säger.
/ anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0