det snöar idag


Godmorgon alla, jag vaknade kanske för en halv timma sen så jag är riktigt utvilad nu och när jag vaknade imorse och skulle dra upp rullgardinen så swr jag all snö och jag som vill ha sommar blev jättebesviken ! Åh jag längtar som bara den till sommaren då man kan gå i shorts och en t-skirt och slippa frysa men nej nu ska man behöva gå med en tjock vinterjacka,mössa och vantar istället.
På dagen idag så måste jag plugga antingen no eller so för jag har prov direkt efter lovet sen efter middagen så ska jag dra hem till emelie och möta henne och sen så ska vi nog träffa några men vet inte säkert än men någonting ska vi hitta på ikväll i alla fall.
Igårkväll så åkte jag först till emelie efter middagen och sen så kom elvira och då skulle vi gå för att möta michelle och matilda men då hade dom dragit för att möta oss så vi tog bussen till vällingby och tänkte möta dom där men sen så blev vi sugna på godis så vi mötta dom i johanelund istället och så köpte vi godis på coop och sen så stog vi och pratade med några ett tag och sen så gick vi ut från coop och stog och pratade ett tag och sen så tog vi en promenad och sen så gick vi till bussen men den var tydligen försenad så vi missade 119 också eftersom man måste byta i björnboda så emelie bestämde sig för att lifta dit istället och kanske dom 20 första bilarna ville inte stanna men sen så stannade det en bil med två 20åriga killar så vi 5 tjejer trängde in oss i baksätet och fick sjuss en bit. Sen så hoppade vi av och väntade på buss 119 och när den äntligen kom så satte jag mig på den med gott nöje för jag frös som a jag vet inte vad men det kanske inte var så konstigt eftersom jag hadee jeansleggins,ett långt linne, klackskor och tygjacka. Sen när jag kom hem så satt jag och snackade med mamma ett tag och sen gick hon och la sig och jag satte på mamma mia och typ satt och sjöng för mig själv hihi. Sen vaknade jag upp av att det var någon som ringde och frågade om jag ville köpa en tv man ba öhh ?

Vad ska ni själva göra idag ?
Nej nu måste jag ta och börja plugga så jag skriver senare.
kramar

Kommentarer
Postat av: Kalle

haha ville du inte ha en tv;)

2009-02-22 @ 20:49:29
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0