En helt underbar och älskvärd person

Anna, det betyder nåd.. Fast vad nåd betyder det har jag ingen aning om :) Men om jag själv fick välja så skulle jag säga att det betydde " en helt underbar och älskvärd person " Så från och med nu tycker jag att vi säger att namnet Anna betyder " en helt underbar och älskvärd person :) (a)
Asso jag har tänkt på en sak, att på bara en enda sekund så kan hela ens liv förändras. Jag menar, på en sekund kan någon hinna dö, någon kan hinna födas, man kan träffa en person som kommer att förändra hela sitt liv..
 För ungefär 3-4 månader  sen så gick jag och anna och kollade snett på varandra och  vi hatade varandra, fast vi inte kände varandra.. Men sen en dag så är jag hemma hos min tjejjkompis och så säger hon att anna ska komma. Haha min första reaktion då var: - Neeej! inte den bitchen ! ( sorry anna (a) )
haha, men vi snackade lite med varandra och vi märkte sedan att vi hade ganska mycket gemensamt! Och efter den dagen så har vi hållt ihop :) Och nu sitter jag här hemma hos min lilla muppiga annapanna :)
Haha ojdå nu sitter jag här o snackar en massa gojja som vanligt, men det jag ville säga var bara att jag
EMELIE GRAHN ÄLSKAR SIN ANNA ÖSTMAN ! både nu och föralltid!
Men nu måste jag kila innan anna dödar mig :O
( jag hittade ingen bild på mig och anna, men denna får duga :) )
 Emelie älskar anna och vi älskar cheeseballs :D 

Pussar / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0