hål i tungan

Hejsan alla, uppdateringen har varit ganska dålig nu på sistone jag vet faktikst inte vad som händer men jag ska börja liva upp bloggen lite mera nu jag lovar.
Igår så vaknade jag och elvira och gjorde oss iording och sen så drog vi till michelle för att möta upp henne och när hon var klar så drog vi till bussen och på bussen mötte vi upp matilda och sen när vi kom till vällingby så mötte vi upp emelie och efter det så åkte vi in till stan. När vi väl kom in till stan så skulle vi hitta ett ställe där vi kunde pierca oss men innan vi pierca oss så gick vi för att äta men jag åt aldrig någonting utan det var bara matilda och michelle som åt. Efter det så mötta vi upp matildas pojkvän och hans kompis och sen kom michelles pojkvän också och när alla var samlade så skulle vi gå för att ta hålet och jag tror aldrig jag har varit så nervös förut. När jag satt där på den där sängen eller vad man ska kalla det så kom några tårar i ögonen men sen var det över och det gjorde faktiskt inte ont och det gör det inte nu heller utan det ända som är jobbigt är svullnaden men jag kan prata och så men äta är svårare. På ett sätt så ångrar jag mig just nu eftersom det är så himmla jobbigt att gå runt med en stor klump i munnen (tungan) men svullnades går nog ner snart för det ända jag gör är att äta en massor av is.
Just nu sitter jag hemma hos mamma och skulle bara plocka ihop några saker för jag ska till pappa så jag måste kila iväg nu. ha det så bra.
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0