ikea och stan

Halloj ! Just nu är matilda i duschen och jag tänkte passa på att slänga in ett inlägg i bloggen då. När vi vaknade så åt vi bara lite frukost och satte på oss lite myskläder som mjukisbyxor och en t-skirt och så drog vi till ikea med hennes mamma och syrra och skulle titta på möbler till hennes rum och jag hade ändå inte så mycket att göra så jag följde med.
Vi hittade en säng, en hylla, en taklampa och några påslakan till matilda och sen drog vi hem och nu sitter jag här.
Vi ska snart in till stan och träffa min kompis Liselotte men vi måste göra oss iordning också så vi får se om vi ens hinner men aja.
Ikväll så blir det nog bara en chillkväll med en bra film tror jag men imorn så vill jag sova i hässelby för jag vill vara ute och träffa lite roligt folk så jag får ta och sova hos mammsen då och sen på lördag så ska jag typ sova hos emelie och så ska jag,emelie,simon,dennis,matilda och modig kolla på film eller nått men jag vet inte riktigt än aja jag ska i alla fall träffa dom människorna då.
Juste i bilden påväg hem från ikea så satt vi och lyssnade på the voice men på vägen till ikea så lyssnade vi på p3 och på vägen hem så snackade vi om att det inte är så mycket nya låtar på the voice och då började konversationen såhär:
-men det har dom i alla fall på p3 (matildas mamma)
-men då pratar dom så mycket (jag)
-men det är trevligt att lyssna på (matildas mamma)
-men dom pratar ju inte med dig (matilda)

Ni skulle bara veta hur roligt det där lät och sen med matildas röst också hahhaha, jag kan nästan inte ens sluta skratta.
Nej nu ska jag börja göra mig iorning så ni får ha en bra dag så hörs vi när jag får tillgång till data.
kramar


Kommentarer
Postat av: malinmikaela

Hej hej :) Vad fin blogg du har! Hur har din dag varit?



Kraam

2009-02-26 @ 19:43:48
URL: http://malinmikaela.blogg.se/
Postat av: malinmikaela

Jo, min dag har vart bra. Åkt bil hela dan :)



Kraam

2009-02-26 @ 20:00:27
URL: http://malinmikaela.blogg.se/
Postat av: malinmikaela

Jag har vart hos min mormor och morfar under lovet nu :)



Kraam

2009-02-26 @ 20:12:21
URL: http://malinmikaela.blogg.se/
Postat av: malinmikaela

I Växjö :) Vad har du för planer för kvällen?



Kraam

2009-02-26 @ 20:41:58
URL: http://malinmikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0