inge vidare

Hejsan bloggen och förlåt för världens dåligaste uppdatering men jag har varit upptagen och sen har jag inte mått så bra.
I fredags så skulle alla vi tjejer på bio och se  i taket lyser stjärnorna men när vi kommer dit och ska hämta ut alla biljetter så finns dom tydligen inte kvar från min bokning *suck* så alla vi tjejer va jätte besvikna. Vi gick sen till kungshallen och åt middag, jag och emelie åt grekiskt mat och michelle och matilda åt från tacobar. Undertiden som vi åt så satt vi och försökte besätmma oss över vad vi skulle göra istället men alla var inte överens om någonting alls så jag och emelie åkte hem till mig och tittade på film och hade trevligt bara vi två och dom andra har jag ingen aning om vad dom hittade på.
På lördagen så vaknade jag och emelie kanske vid elva tiden då vi först låg kvar i sängen och tittade på tv ett tag innan vi bestämde oss för att göra oss iordning. Det tog 4 timmar för oss att göra oss iordning + att äta lunch, snabba va ? haha ironi.När vi senare var klara efter fyra timmar så åkte vi hem till emelies mormor och morfar och lämnade våra saker och sen så åkte vi till matilda för det skulle vara tjejmiddag fast michelle och angelica kom inte för dom var med några killar och matilda ville inte släppa in dom så då struntade dom i att äta så det blev bara jag,matilda, emelie och elvira men det var trevlig det med.När vi hade ätit upp och gjort oss iordning så gick vi ut för att träffa några men jag och emelie fryste så mycket så vi åkte hem till emelies mormor och morfar och hämtade pengar och sen tog vi bussen till coop och köpte godis. Sen så åkte vi hem till emelie och hämtade lite filmer och efter det så åkte vi tillbaka till emelies mormor och morfar och tittade på film och åt massor av godis. Det busringde också någon som sa sig vara pedofil-anders men jag tyckte jag kännde igen rösterna men kom inte på några namn men aja jag säger bara, suck vad omoget fast det var ändå roligt att sitta där och lyssna på vad dom satt och pratade om haha. Vi somnade vid halv två tror jag och vaknade klockan halv tolv i morse då vi bara satte på oss några snabba kläder och satte upp håret lite slarvigt och åkte till coop för att köpa hårfärg till emelie för hon ville bli brunett men när vi kommer tillbaka hem till hennes mormor och morfar så känner jag att jag inte mår så vidare bra och bestämmer mig då för att åka hem och lägga mig i soffan istället. Jag fick först skjuss till hässelby gårdstorg för jag skulle ta bussen till matilda och hämta min jacka och när jag hade hämtat den så åkte jag hem och la mig i soffan och somnade i kanske tre timmar och sen så åt jag middag och nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och tänkte uppdatera lite eftersom jag varit riktigt dålig på det den här helgen.
Imorgon på morgonen så ska jag till doktorn och kolla upp min hosta för varje gång jag får en hostattack så känns det som om jag ska dö så jag tror jag är hemma från skolan imorgon så jag kan vila upp mig tills jag ska åka till romme på fredag wiie ! kommer bli sjukt roligt, alla i åttan i min skola ska dit eller a dom som vill i alla fall.
här kommer lite bilder som är tagna av mig och emelie från helgen.


(Det är inte så många som har svarat på det där om frågestunden så jag tror jag skippar det eftersom det ändå inte kommer komma in så många frågor så är det bara onödigt tycker jag.)

kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

men jo, ha frågestund! :D

2009-02-01 @ 23:04:08
Postat av: eleni

tack så jätte mkt :D blev jätte glad nu ! morgon pigg då? mvh eleni

2009-02-02 @ 09:48:59
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/
Postat av: ida

det var ju tråigt:O

2009-02-02 @ 09:56:53
URL: http://thoursie.blogg.se/
Postat av: eleni

jaha ok :D själv är jag i skolan och ska gå på lektion NU :D sjuk, jobbigt. mvh eleni

2009-02-02 @ 09:58:41
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/
Postat av: Kristina Benedikte

Takk for kommentaren og i like måte:D

Nettopp startet så det blir spennende å se om jeg får til dette da;)

Veldig fin blogg du også!

2009-02-02 @ 10:16:28
URL: http://kristinabenedikte.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0