jag med i tidningen

Jag fick hem ett brev från oriflame. Oriflame är ett sminkföretag för er som inte vet det. I november förra året så var jag med mamma på ett sminkmöte eftersom hon jobbar på oriflame så fick hon ta med mig och då hade tydligen någon fotograf tagit kort under kvällen och jag blev tydligen med på bild i deres tidning. Jag ser ut som ett köttbulle i ansiktet och sen ser jag ut som det ännu mer när tidningen är vikt på mitten.
Såhär ser tidningen ut och bilden som jag var med på, (klicka för större bilder)


jag tyckte faktiskt att det var lite roligt att vara med på bild men dessvärre ser jag hemsk ut haha. Tidningen ser ut att vara för typ pensionärer eller i alla fall på bilderna men det är det värkligen inte !

Kommentarer
Postat av: Världens bästa michelle

Fett coolt:O Men fett sööt du va gumman!

älskar dig

2009-02-19 @ 13:12:44
URL: http://duvetmichelle.devote.se
Postat av: Kalle

du blev ju bra på bilden ju! ljug inte ;)

2009-02-19 @ 17:30:13
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0