ny vecka

(jättefin bild på mig och calle i helgen ( jag var ironisk, även om jag håller för ansiktet så ser jag hemsk ut ! )

Godmorgon alla, just nu sitter jag här och ska ta en till varm dusch men jag fryser så mycket och sen blir jag piggare efter att jag har duschat.
Idag är det början på en ny vecka och jag hoppas den kommer att gå fort för att på fredag efter skolan så börjar sportlovet jippi ! Har ni några planer för vad ni ska hitta på under sportlovet ? Själv ska jag bara vara hemma och träffa massor av kompisar. Jag kanske ska träffa min kompis Liselotte som jag inte har "varit med" sen i sommras men jag såg henne senast när jag var i romme och gud vad jag saknar henne hon är värkligen så himmla rolig att vara med för vi har precis samma humor. Idag så slutar jag 15.15 och då ska jag möta upp michelle så ska hon och jag åka till söder och sola för nu vill jag värkligen bli brun ! jag vägrar att jag ska blända alla haha.
Nej nu ska jag ta en varm dusch jag skriver senare. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0