pratar med emelie

Just nu sitter jag och pratar med emelie i telefon. Vi pratar om morgondagen om att hon och elvira ska sova hos mig imorgon och sen ska vi på bio klockan 18.20 och se i taket lyser stjärnorna. Jag har läst boken så jag hoppas på att den kommer vara lika bra men aja det återstår att se. Innan filmen så ska jag och elvira äta i vällingby men emelie kunde inte äta där så hon äter hemma och möter oss senare.
I helgen så vet jag inte så mycket av vad som händer men jag kommer säkert på något. Det är sista skoldagen imorgon så det känns super skönt ! Men jag kommer ändå få plugga en hel del under lovet för jag har två prov sen när jag börjar skolan igen och jag vill värkligen att det ska gå bra så jag tänker plugga järnet.
Imorgon så hinner jag nog inte blogga på morgonen för jag börjar 08.20 och jag vill kunna sova ut så jag är pigg imorgon när emelie och elvira ska sova hos mig.
Juste i helgen eller på lovet så ska jag färga mitt hår svart så jag hoppas det blir bra. Jag ska färga det svart för att jag vill prova något nytt.
Nu ska jag ta och duscha och sen titta på tv så vi hörs imorgon.
kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0