sjuk


Åh, känns som om jag är sjuk precis hela tiden. För två veckor sen så var jag hemma från skolan och var magsjuk och nu är jag förskyld. Jag har jätteont i huvudet och har världens halsont men jag har ingen feber så jag vet inte om jag har halsfluss eller så, jag har världens hosta också och just nu låter jag som en kråka så fort jag säger ett ord så jag for nog stänga igen munnen idag och inte säga någonting så ingen förknippar mig med att jag är ett djur istället för en människa haha.
Jag skulle igentligen till doktorn idag men pappa sa att eftersom jag inte har någon feber så kan vi vänta tills imorgon och se hur jag mår du ifall jag ska gå till doktorn eller inte.
Min dag idag blir en dag liggande i soffan med täcke,nässpray,papper och en kopp te haha. Jag MÅSTE bli frisk tills på fredag så jag ska till romme men skolan och åka skidor, det är lixom jättelängesen min skola var på skidresa tillsammans så jag vill värkligen inte missa den här chansen och jag tror det kommer bli så himmla roligt, nej nu vill jag inte tänka på resan för då blir jag bara ännu mera ledsen om jag inte hinner bli frisk. Jag hoppas inte ni är sjuka i alla fall för det är värkligen inte roligt alls utan bara tråkigt.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0