vaknade sent today

(jag vet att mina vantar är världens finaste (ironi), men jag hittade inga andra)
Hejsan alla snyggon ! haft en bra dag ?
Vaknade kanske allt för sent idag eller ? Jag vaknde klockan halv tre av att Emelie väcker mig och skriker
emelie:ANNA VAKNA !!
jag:mm (morgonröst)
emelie:är du vaken ?
jag:mmm
emelie:vakna nu klockan är fan halv tre
jag: jag är vaken, (jag hostar) låter so,m en kråka.

När vi äntligen stigit upp ur sängarna så gick vi upp och åt frukost och sen så plockade vi undan lite på rummet och sen så åkte emelie hem för hon skulle plugga till något biologiprov som hon ska ha imorgon så när hon hade dragit så tog jag och storstädade mitt rum och sen så klädde jag på mig lite andra kläder istället för att gå runt i min djurgårdströja och hotpants så dagens klädsel idag fick bli strumpbyxor och en lång tröja med tryck på.
Senare idag så pluggade jag lite matte eftersom jag var sjuk förra veckan så missade jag ganksa mycket men nu har jag tagit igen det och jag ska bara läsa ut min bok i svenskan nu så är jag klar med det också. Vi håller på med svenska klassiker så jag läser robinson cruse, jättekul ! (ironi) nej men snart ska vi säkert jobba med något lite mera spännande eller lite roligare hoppas jag.
Jag har faktiskt inte så mycket att säga idag för det har inte hänt så speciellt mycket utan jag säger hejdå nu för jag ska ta en lång varm dusch nu så jag skriver senare.
kramar

Kommentarer
Postat av: nadia a.

Kladdiga brownies på bloggen, vill du dregla? :)

2009-02-08 @ 19:17:52
URL: http://streetshero.blogg.se/
Postat av: ida

söt bild=)

2009-02-08 @ 19:42:08
URL: http://thoursie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0