ändrade planer för kvällen

Hejsan alla, det blir ändrade planer för mig ikväll. Vi ska nämligen vara alla tjejorna idag och sen så ska jag och emelie sova hos michelle så det blir hur kul som helst, vad ska ni själva göra ikväll ?
Jag har faktidkt inte så mycket att berätta för det har inte hänt så mycken sen jag skrev sist så det blir nog mera att berätta senare ikväll så ni får vänta till dess men nu hoppas jag i alla fall att ni får en toppen kväll !

Just nu sitter jag och skriver på en dator som inte är min så det finns inga direkt speciella bilder att lägga ut så det blir imorn istället och jag vet att inläggen blir mycket tråkigare utan bilder men nu får det bli så idag, inte mitt fel hihi (a)

nu ska jag i alla fall ta och fixa iordning mig lite så ni får ha det så bra.

kram


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Japp det hade vi också :D

2009-01-05 @ 18:41:21
URL: http://hhemligast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0