börjar bli sjuk

Åh gud vad trött jag är, kan ni gissa hur många timmar jag sovit inatt? jo, FEM timmar ! Jag känner mig helt död plus att jag håller på och bli sjuk. Har världens huvudvärk, hosta och känner mig helt död och sen så är det skola på torsdag som inte känns så speciellt lockande appråpå mitt mående just nu så det blir en väldigt lungt kväll för mig idag med massor av filmer och så ska jag bädda ner mig i sängen och bara  njuta av värmen även om jag fryser som en galning just nu och sitter med en tjocktröja, mjukisbyxor och tjocka strumpor men jag ska ta och göra lite te snart också och så får jag hoppas på att jag slipper ha halsont för det är ett av det jobbigaste med en förslyning tycker jag. Någon som har några bra tips på hur man håller sig ifrån att få en förskylning att bryta ut reält ? snälla tipsa mig då för jag vill värkligen inte bli dunder sjuk.
Nej nu ska jag ta och göra mig en kopp te och sen titta på säg att du älskar mig,alltså gud vad tragiskt den filmen är men den har en sån himla bra handling tycker jag och sen han som dog innan filmen hade premiär på bio, han är så himmla snygg tycker både jag och michelle hihi (a) men ni får ha det så bra nu och jag hoppas att ni klarar er ifrån förskylningen.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0