hemmakväll

bild från i sommras


 

Nu sitter jag här i sängen med datan i knät och äter godis haha fast jag borde nog lsuta med det nu och bli lite mera nyttig och sattsa på frukt istället.
Det blev ingen bio idag men vi ska ta och gå på premiären av i taket lyser stjärnorna istället. Så jag sitter här hemma och bara tar det lungt istället även fast det varit ganska tråkig att ha varit hemma och varit sjuk men what ever ska ändå sova hos emelie imorgon så får se vad vi hittar på fast jag tror det blir det vanliga att jag och emelie träffar några men jag vet inte vilka än aja vi hittar nog några säker haha. Nej nu ska jag ta och sätta på en bra film och bara ta det lungt skriver senare.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0