hos emelie

hejsan på er !
Just nu sitter jag och väntar på att emelie ska packa klart. Hon ska sova hos mig ikväll efter bion.
Skolan idag gick väll helt okej fast jag fick gå och snyta mig hela tiden känndes det som hahaha. När emelie äntligen kommer vara klar om typ hundra år så ska vi hem till mig och fixa oss och sen så ska vi möta michelle och matilda vid slussen för vi ska äta på tacobar, mumms !
När vi har ätit så ska vi gå och hämta ut våra biobiljetter och sen ska vi väll gå och träffa några kanske innan filmen börjar och sen så köper vi väll någonting som vi ska ha under bion sen så blir det dags att gå in i salongen och tittar på premiären av i taket lyser stjärnorna kommer bli super kul tror jag.
Nej nu ska jag ta och hjälpa emelie och packa, ni får ha det toppen.
kramar


Kommentarer
Postat av: majus

uppdatera!

2009-02-01 @ 14:59:42
URL: http://mauu.blogg.se/
Postat av: Emelie

Anna är en baajjskorv (:

hihi (A)Älskar dig hjärtat <33

2009-02-01 @ 20:27:23
Postat av: anna

haha emelie jag undrar hur gammal du är ibland gumman :P älskardig

2009-02-01 @ 20:39:03
URL: http://annagustavssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0