hos michelle

Idag så var jag i först i skolan och sen gick jag till trollboda för att möta michelle,elvira,emelie och angelica för vi skulle till vällingby men sen blev det inte så utan jag åkte hem istället och hämtade lite saker och sen drog jag till matilda för att göra mig iordning till michelles tjejmiddag.  När vi var klara och hade gjort iordning oss så fick vi skjuss av hennes mamma till michelle och sen när vi kom dit så satt vi och pratade och sen kom två killkompisar och sen så kom alla andra så det slutade med kanske 20 pers. Mycket musik på högsta volym kan jag säga !  haha hade roligt i början men sen så var det mindre kul för jag har feber men jag ville gå michelles fest i alla fall så jag satt på övervåningen och tittade på film och bara tog det lungt ett tag och sen så drog vi ut i kanske 15 minuter men sen drog vi in igen för att det var så himmla kallt ! Så nu ligger jag i michelles säng med elvira breve mig och skriver i denna söta lilla blogg.
Juste michelle fyller 15 år idag och det var därför det var en liten fest här så alla ni vet det, skriv gärna en kommentar i hennes blogg http://duvetmichelle.devote.se/
nu ska jag ta och snacka lite med elvira så ni får ha en fortsatt trevlig kväll.
kramar

en bild på födelsedags barnet


Kommentarer
Postat av: maria

jag ångrar att jag mobbade folk, och att jag rymde hemifrån ;p

2009-01-10 @ 02:24:29
URL: http://maarlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0