Michelle vill käka på grillen


Godmorgon alla, vaknade vid tolv tiden av att michelles mamma väckte oss för hennes städare skulle komma klockan ett så då var vi tvungna att vara ute ur huset haha så just nu sitter jag på golvet i michelles rum hos hennes pappa istället och vi är vrålhungriga, har inte ätit nånting knappt igår och ingenting idag så michelle sitter och pratar om att hon vill äta på grillen så då får det bli så haha, jag tror att angelica kommer dit sen också. Efter att vi har varit där så ska vi dra till vällingby tror jag och kanske titta på bio, jag har ingen aning haha.
Juste jag kan berätta lite om gårkvällen fast jag vill inte gå in på detaljer men den blev inte lyckad om jag säger så. Jag blev kallad saker och michelle också och sen blev hon sparkad men nej nu vill jag inte gå in på detaljer i alla fall men sen när vi kom hem till michelle igen sen så åt vi lite fast det blev så lite för det var tre stycken som skulle dela på lite pasta haha men sen hela kvällen så satt vi och pratade, tittade på film och michelle bloggade och så och sen drog det ut på tiden så jag kunde aldrig blogga sry.
Men nu ska vi dra så jag måste sluta nu. ha det så bra.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0