ny blogg med ny början



Usch gud vad alla mina läsare från mina gamla bloggar kommer hata mig nu men jag var värkligen tvungen att byta blogg. Först för att jag bara gick tillbaka till min blogg anue.blogg.se för att jag inte kunde komma på något bra namn på min nya blogg och sen så hade jag devote innan och då klarade min data inte av den hemsidan. Men nu lovar jag värkligen att jag ska ha kvar den här bloggen vad som än händer för det är jobbigt för både mig och er att jag måste byta blogg hela tiden men nu är det slut på det och det är den här bloggen som gäller och jag hoppas på att jag får en massa nya besökare och att några av mina gamla följer med mig till denna blogg och som sagt inga mer byten nu även om jag sagt det i dom andra bloggarna också men nu är den värkligen på allvar för nu lovar jag och svär att det här kommer vara mina enda blogg och den ska jag ha kvar länge.
Och som rubriken säger "ny blogg med ny början" förklarar också en stor del alltså det har precis blivit ett nytt år och då kan man säga att jag börjar om från hela början. Men nu ska jag ta och fixa lite här i bloggen så nu får ha det bra tills jag skriver snart igen.
kramar

Kommentarer
Postat av: Elin

lycka till med den här dåra :)

2009-01-04 @ 01:34:30
URL: http://puddigenbolin.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså ursäkta mig, men vad leker ni egentligen? jag blir så jävla irriterad på personer som ni! hur orkar ni LEKA fjortisar, och så tror ni typ att hela världen älskar er, men en sak ska ni veta att hela min skola hatar er. SLUTA LEK JÄVLA FJORTISAR, ni sminkar er typ när ni ska gå ut för att hämt posten. ingen bryr sig om ni har varken smink eller inte smink, så ni kan iaf tagga ner på sminket, sen vafan så glor ni på allt och alla det skulle inte förvåna mig om ni någon gång typ blir slagna för att ni VERKLIGEN GLOR!!!

ETT TIPS: lägg av med erat jävla fjortis larvirier

2009-01-07 @ 09:12:15
Postat av: anna

svar anonym, vadå leker fjotis ? vi är inte fjotisar bara så att du vet.bara för att man sminkar sig så är man inte fjotis och vi har inte ens mycket smink ska jag säga dig. Jag skulle kunna gå utan smink men jag tycker man ser piggare ut med smink. Vi tror inte att alla älskar oss, vi bryr oss inte om hur många som hatar eller älskar oss.

en fråga bara, varför är du anonym? vågar du inte stå för vem du är eller isf så är du väldigt feg.

Om du nu hatar oss så himmla mycket, varför lägger du då ner tid på att klaga på oss ?

2009-01-08 @ 16:10:47
URL: http://annagustavssson.blogg.se/
Postat av: ooooooooooooooouh

men lilla gumman, tror du inte att jag vågar stå för vem jag är eller? det är bara det attt jag stör mig så in i helvete på SÅNNA som er, jag har inte sagt bra på er men det är bara det att ni leker så jävla mkt!

2009-02-27 @ 09:20:51
Postat av: anna

okej, stör dig på oss då vi bryr oss inte. Vad har vi gjort dig som stör dig så HIMMLA mycket?

Leker varför skulle vi vilja leka för? Om du nu kan stå för vem du är så kan du ju också presentera dig ellerhur ?

2009-02-27 @ 10:11:28
URL: http://annagustavssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0