rolig grej bara

hittade den här på michelles blogg, hoppas det var okej att jag tog den men jag tyckte den var lite rolig så jag var tvungen (a) ni kanske får reda på lite saker också haha.
Har du kysst nummer 7 ? -  (ankan) yesyes på kinden
Brukar du vara med nummer 19 ? -  (bella) nej sist vi sågs var i sommras
Gillar du nummer 25?-  (chamoon) arå som kompis
Är nummer 3 din bästis?- (amanda twiin) arå och min twiin
Är nummer 18 en sötnos? -   (becksson) arå såklart
Är 6 en person du hatar? -  (angelica) nej värkligen inte
Älskar du nummer 16 ? - (becka) nej eller hon bor inte i stockholm så jag träffar knappt henne så jag vet faktiskt inte men hatar gör jag i alla fall inte.
Är nummer 22 snäll? -  (calle) ja, såklart jättsnäll !
Var du med nummer 23 idag? - (carolin kusin) nej hon bor i göteborg så det blir lite svårt höhö.
Går nummer 5 i samma klass som dig? -  (andre´) nej han går i sjuan
Har nummer 30 en likadan mobil som dig? -  (dennis bästavän) nej det har han inte fast samma märke.
Är sista numret sämst? - (william A) känner inte honom så jag vet inte
Har du haft samlag med  nr 36? - (elvira hjärtat) haha nej jag är inte lebb !
Har du varit otogen mot nr 12?-  (august) haha nej vi har inte ens varit tillsammans
Har du varit kär i nr 2? - (alexander) nej det har jag inte
Är du kåt på nr 15? - (basse) jadå hela tiden, nej jag skoja bara och nej det är jag inte !
Brukar du tänka på nr 33? - (elin) nej det gör jag inte.
Brukar du vara med 41? -  (empis) aa väldigt ofta !!
Har du varit tillsammans med nr 10? -  (arvin) haha nejnej
Har du strulat med nr 53? - (tigers kompis) nej, vet inte ens vems nummer det är haha.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha rolig lista :)

2009-01-06 @ 21:12:56
URL: http://hhemligast.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jo helt okej :) sj? kram

2009-01-06 @ 23:07:41
URL: http://hhemligast.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå nummer? :O

2009-01-06 @ 23:19:21
Postat av: anna

svar anonym, haha oj jag har glömt den där lilla texten som ska vara med som det ska stå:

ta fram din mobil och bläddra fram till nummer...

sry

2009-01-06 @ 23:37:25
URL: http://annagustavssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0