snart en ny dag

Hejsan alla nu sitter jag och matilda här och har gottat oss med en massor av godis hela kvällen så nu ser vi ut som två rullande köttbullar. Vi har precis tittat på en skräckfilm som var otroligt seg i början men sen i mitten så började det hända grejer. Vi ska snart fortsätta titta på wild child som vi började att titta på förut idag men sen skulle vi äta och gå och hyra en film och köpa godis. Juste nu vet jag vad jag mer kan berätta, jag var nämligen på ikea idag med pappa och matilda fast vi kom inte hem med så mycket men et nytt överdrag till täcket och en tavla och galjar till garderoben haha. Men nu ser matilda väldigt uttråkad ut för att jag skriver i bloggen så vin får väll ta och fortsätta titta på wild child nu som jag sett typ 3-4 gånger men den är så bra haha jag kan flera repliker i filmen så ibland sitter jag och pratar för mig själv haha men nej nu ska jag sluta blogga skriver senare ikväll.
kram
jag på en väldigt redigerad bild haha

Kommentarer
Postat av: Maria

du har ett fint efternamn, heter samma ;)

2009-01-04 @ 23:47:21
URL: http://maarlan.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

fin blogg you have =)

2009-01-05 @ 01:25:15
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0