test

har inte så mycket att göra så jag Slänger en ett test haha.

OM DIG:

-vilken skostorlek har du ?
38-39
-hur lång är du ? 172cm
-vad är din ögonfärg ? blå
-när fyller du år ? 12 mars
-vad heter du (förnamn, mellannamn och efternamn) ? Anna Margareta Therese Gustavsson Östman
-vad är din hårfärg ? min orginalfärg är blont med bruna slingor men just nu är det mörkbrunt

FAMILJ:

-bor dina föräldrar tillsammans ?
nej det gör dom inte. Dom har varit skjilda sen jag avr 1 år.
-kommer du lätt överens med dina föräldrar ? njaa, inte med mamma men med pappa går det helt okej.
-har du några nära släktingar som har dött ? aa min farfar och min gammel mormor.
-har du haft några husdjur ? 2 hundar och 2 kaniner och 1 katt
-vart bor du ? lägethet och villa

PENGAR/KLÄDER :

-hur mycket pengar får du i månaden ?
barnbidraget
-vad brukar du shoppa mest ? tröjor, fast det märks inte i min garderob haha.
-vad består din garderob mest av ? tjocktröjor, koftor och vanliga tröjor
-vilket är din favorit klädesplagg ? en brun stickad tröja som har korta armar.
-vilken/vilka är din/dina favorit affärer ? mango, topshop, gina tricot, MQ, hm (ibland) , vero moda , salt

SEX/KÄRLEK :

-men vem hade du ditt första "riktiga" förhållande ?
börjar på s
-gillar du någon just nu ? kan jag inte tala om ( min hemlighet )
-har du fått ditt hjärta krossat någon gång ? aa tyvär :/
-är du oskuld ? min ensak inget somni behöver veta
-har du någon gång varit gravid ? nej !
-har du varit otrogen ? nej, jag är en stolt trogen människa
-har någon varit otrogen mot dig ? inte vad jag vet

nu kanske ni vet lite mera om mig som ni kanske inte visste innan.
kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

va är inte du oskuld ?

2009-01-24 @ 10:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0