trött och sjuk

Hejsan alla, nu ligger jag i michelles soffa i hennes vardagsrum och tittar på en film. om andra är i michelles rum och jag har ingen aning om vad dom gör men nånting i alla fall för dom är inte så tysta haha. Igår så låg jag först i michelles gästsäng men sen kom matilda och emelie och skulle titta på en skräckfilm och det ville inte jag så jag gick upp och la mig för att sova i simons säng istället och sen så satte jag och angelica på jönssonligan men vi somnade först kanske vi tre och fick sova i kanske 5 minuter för emelie kom in och snackade med oss men sen så kunde inte jag somna om så jag somnade vid fem kanske och sen så vaknade jag klockan elva av att michelle och elvira hoppade på min och angelicas mage men sen så drog dom ner till matilda och emelie igen så jag kunde somna om ett tag till men sen blev jag väckt igen typ 40 minuter senare så då var det väll dags av att gå upp efter att jag blivit av med både täcke och kudde. Sen så gjorde jag mig iordning och så drog jag och angelica hem till henne för att äta lite och göra oss iordning och sen så drog vi till åkermyntan för att köpa godis och sen så skulle vi överaska michelle och hennes killkompis så vi mötte upp dom och så mötte vi upp elvira och sen så drog vi hem till michelle och så kom emelie så nu ligger jag här i soffan och tar det bara lungt. men nu ska jag avsluta inlägget så ni får ha det så bra.
kram

ps. michelle hälsar till bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0