strul med bloggen

Hej bloggen !

Jag har inte kunnat bloggat fråns nu för det har varit strul med bloggen, har ingen aning om vad som hade hänt men nu är det fixat i alla fall som tur är.

Idag så har vädret varit jättedåligt och man märker också att humöret inte alls är detsamma som om det skulle vara strålande sol och jättevarmt ute jaja. Efter skolan så gick jag, matilda, rasmus, ogge, christian och adam hem till adam för dom skulle tydligen bada i adams pool men jag och matilda ville från början inte för det var så kallt men det slutade sen med att vi helt plötsligt satt i poolen vi också haha. När vi badat ett tag och jag och matilda fått låna en varsinn t-skirt av adam så tittade alla på film men vid tre så var jag och matilda tvungna att dra hem till matilda för jag skulle göra mig iordning för jag skulle möta pappa och fixa nytt pass med foto och allt så då kunde man ju inte se F Ö R J Ä V L I G  ut som jag dessvärre gjorde i alla fall och kommer få stå ut med det där passet i 5 år nu, suck !
När jag kom hem så fixade jag iordning någonting att äta och nu sitter jag här och ska läsa lite bloggar sen titta på tv.
 Jag har fullpackat schema på tv ikväll , så dom här tv programmen ska jag se ikväll :
- paris hilton
- desperata hemmafruar
-christine
- sex and the city ( beroende på om jag orkar )

Igår efter skolan så gick jag och matilda hem till henne för att göra oss iordning och sen tog vi bussen hem till michelle för vi skulle möta upp henne där och jag skulle lämna mina saker. När hon var klar så gick vi först ner till allmäna men där var det så proppat så vi gick till riddersvik istället och där träffade vi två killar var av en var 20 och en 18 som började snacka med oss efter att michelle hade frågat dom ifall dom kunde bjuda på en cigg.
Efter ett tag så kom malin och klara förbi och satte sig vid oss och solade men vid halv åtta så började alla röra sig hemmåt. Jag och michelle följde matilda hem till henne och sen trallade vi vidare hem till henne och åt och snackade med hennes pappa om massa saker och jag kan säga att jag och michelle skrattade så vi höll på att spricka !
Vid halv tio åkte jag hem till pappa och när jag kom hem så hände det inte så mycket mer än att jag tog en dusch och tittade lite på tv.
här är några bilder från igår




michelle, jag, malin och matilda i riddersvik



jag , när jag solar



matilda som solar och lite av mig



michelle som inte ville visa ansiktet haha

kisses
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0