Akuten

Hejsan alla, sitter just nu hos pappa men jag ska till akuten alldeles snart men jag vill inte gå in på detaljer än så länge om vad jag ska göra där men jag är inte säker på om det blir några flera inlägg ikväll eftersom jag ska in dit så annars får ni ha en bra kväll.
Har fått det mesta gjort i alla fall så jag har inte allt för mycket kvar att plugga förutom någon grej i engelska men det får jag ta och fixa senare.
Nej nu ska jag ta och stänga av datan så ska jag åka snart, buhuu jag hatar akuten ! Och jag lovar jag kommer att få ta massor av sprutor som vanligt när jag måste åka in dit och jag som hatar sprutor nej nu ska jag försöka tänka på någon roligare.
Ni får ha en trevlig kväll kära läsare i alla fall .
Kramar och pussar

Kommentarer
Postat av: en mycket trogen läsare

varför var du på akuten?



ps// jag älskar din blogg

2009-03-11 @ 13:34:19
Postat av: anna

svar till trogen läsare, Det är lite privat men om jag säger såhär jag har en sjukdom så var det lite vajsing och då skulle jag kunnat svimma när som helst om jag inte åkte in.

Vad gullig du är som tycker det :) kram på dig

2009-03-11 @ 15:27:55
URL: http://annagustavssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0