allting snurrar runt runt runt, lalalala

Ja, rubriken förklarar en hel del även om det är en liten det av en låt. Somsagt så snurrar allting runt runt runt i bollen på mig. Jag har fått in lite av det i huvudet i alla fall så jag ska gå upp lite tidigare imorgon så jag hinner läsa igenom det en gång och sen ska jag plugga lite påvägen till skolan.
Jag orkar inte plugga mera nu så det här får räcka för kvällen, så nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen ska jag sätta på greasefilmen och bara ta det lungt. Ni får ha en trevlig kväll det som är kvar nu så hörs vi lite senare på dagen imorgon eftersom jag ägnar min lediga tid på morgonen imorgon åt att plugga istället.
Godnatt på er, massor av pussar och kramar från mig.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej! Plugga måste man vet du... Gör inte om samma misstag som jag, jag trodde det skulle vara enkelt att börja gymnasiet sedan, för jag tyckte inte grundskolan var så viktig.... men det var den - KÄMPA PÅ! Även om du egentligen inte orkar plugga... Ju mer du pluggar nu - desto mindre måste du anstränga dig senare i livet! Det var en fin blogg du hade! Kram på dig

2009-03-05 @ 13:06:13
URL: http://jeniferjakobson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0