babylonsjukan

Har precis blivit klar med pluggandet sen så har jag ätit middag och det var inget fel på mitt luktsinne haha det blev nämligen kyckling med vitlöksås och potatis.
Just nu så sitter jag och tittar på babylonsjukan som jag hyrde med michelle. Jag vet inte om den är så bra men det återstår att se,
någon som har sett den ? isånnafall vad tyckte ni ?
Nu ska jag ta och fortsätta titta på filmen så jag stänger av datan nu bara så ni vet och det här blir sista inlägget för kvällen så hörs vi imorgon. Jag ska försöka hinna lägga in ett inlägg och ett inlägg med dagens outfit men jag lovar ingenting men jag ska självklart försöka. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.
/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0