beck


bjuder på en bild på mig och matilda i höstas



Satt precis och tittade på beck men just nu är det nyheter så jag tänkte passa på att skriva lite. Ikväll så har det inte hänt så mycket jag fixade lite med min svenska och lite i engelska också så nu har jag lite minde att göra imorgon. Jag måste måla mina naglar ikväll också så jag får ta och göra det nu efter att jag har skrivit det här inlägget haha, och sen idag så gick min nagel av så den är jättekort och det gör jätteont och det är jätte obehagligt men jag får hoppas på att det går över snart. Idag så har jag bara gått runt i mjukisbyxor och tjocktröja och varit helt utan smink och haft håret i en bulle men varför göra sig iordning med smink och fixa håret och kläderna om man ändå bara ska vara hemma hela dagen ? Jag funderar på att göra en ansiktsmask ikväll också så jag känner mig ren och fin i hyn hihi.
Imorgon så börjar jag 09.20 så jag har lite sovmorgon då, skönt !  Nej nu ska jag tagga mig till soffan igen.
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0