då och nu



Du som liten
1. Vad hette din första bästa vän?  maja
2. Vad hette din första kärlek? Teo
3. Vilken var din favorit rätt? pannkakor
4. Vilken var din favorit färg? rosa eller gul
5. Vart bodde du? Hägersten och Solberga
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? vet inte
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? självklart var det när mina föräldrar skiljdes men jag var så liten då så jag kommer inte ihåg någonting så det värsta som jag kommer ihåg är nog när jag blev biten av en hund i ögonbrynet
8. Ville du bli när du blev stor?  jag ändrade mig helatiden men det var nog allt från delfinskötare till hårfrisör
9. Vilket godis tyckte du bäst om? nötkräm

Nu
1. Vad heter din bästa vän? Matilda
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? Simon
3. Vilken är din favorit rätt?  Thaimat
4. Vilken är din favorit färg? Rosa
5. Vart bor du nu? Hässelby och Södermalm
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? mina vänner, pojkvännen och familjen som gör livet värt att leva
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? falska människor, min farfars och min gammelmormors död/begravning
8. Vad vill du bli? ingen aning
9. Vilket godis tycker du bäst om? choklad fortfarande



Nu ska jag ta och titta på Beck så det blir ingen mer bloggning ikväll utan jag skriver imorgon innan jag åker till skolan. Godnatt.
/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0