en lektion

Hejsan alla, förlåt för att jag inte uppdaterade innan skolan imorse men jag försov mig till kvar i nio och bussen gick sju minuter över så jag jag hade väldigt brottom kan jag säga så jag missade bussen som gick sju över och fick ta den som gick sjutton över istället så jag kom lite försent men jag hoppas inte att jag fick uppskrivning av sen ankomst.
Första lektionen var matte som höll på i en timma och sen så skulle vi haft språk och sen slutat eftersom vi hade halv hemstudiedag men mitt språk var inställs så jag fick sluta tjugo över tio, känndes lite onödigt att ha stressat så imorse när jag ändå bara hade en lektion men aja nu sitter jag här hemma och ska göra iordning lite frukost eftersom jag inte hann göra det imorse.
Ska försöka uppdatera ganska mycket under dagen nu när jag ändå är hemma men jag måste plugga lite också så allt för mycket bloggning blir det inte. Men ni får ha det så bra idag.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0