En ny vecka

Godmorgon på er, just nu sitter jag här i morgonrock eftersom jag nyss kom ut ur duschen. Igår så satt och jag pratade med simon i telefon så jag somnade nog vid halv ett kan jag tro så jag är ganska trött nu men jag piggnar till snart får jag hoppas.
Jag börjar 09.20 idag så jag har ganska mycket tid på mig men det behöver värkligen på morgonen för att hinna med allting. Klädseln idag har jag ingen aning om vad det blir så jag måste ta och börja leta fram någonting och jag har inte min kamerasladd här så jag kan tyvär inte lägga ut någon dagens outfit nu så jag får göra det senare ikväll istället.
Nu ska jag ta och börja göra mig iording så jag hinnner och om jag får tid över så länger jag självklart in ett inlägg till innan jag drar till skolan annars så får ni ha en toppenbra dag idag då det är första dagen efter lovet för ganska många.
kramar

bjuder på en bild på mig som är tagen i helgen hos michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0