fredag


bild på mig hos michelle för ett tag sen

Hejsan på er.
Det blev lite dålig uppdatering igår men det hade jag varnat er om . Imorse när jag vaknade och skulle göra mig iordning och fixa sminket och det så kännde jag att det här kommer inte bli en bra dag för sminket blev värkligen inte som jag ville och inte håret heller, suck men dagen blev lite halvbra. Fick lite tråkiga nyheter och sen blev jag skitsur på min lärare för hon ska vara någon detektiv och leta igenom mitt skolliv och bara hitta negativa saker och aldrig säga till när det finns positiva men idag så var jag ju som sagt först i skolan och sen när jag kom hem så satt jag och pluggade no jättelänge, tänkt er att jag sitter och pluggar på en fredag alltså första dagen på helgen men måste man så måste man. Vid middagen så satt jag och pratade med pappa om min tjejmiddag imorn och det blir sammanlagt åtta personer tror jag vi kom fram till och sen efter så ska matilda och emelie sova kvar här så jag tror det kommer bli sjukt najs. Imorgon på morgonen så ska jag först plugga och sen vid fyra tiden så kommer matilda hit och så ska hon hjälpa mig att fixa till tjejmiddagen men alla tjejer ska laga mat tillsammans och då ska vi laga pasta och någon sås typ och sen kommer vi ta en massor av kort så bloggen kommer få vara med också alltså då menar jag att ni kommer få se ganska mycket bilder från tjejmiddagen och så,
det låter väll bra ?
Nu ska jag fortsätta att titta på tv med farsan baloo, känns faktiskt ganska skönt att bara vara hemma och ta det lungt ibland också.
Kramar och pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0