fredagkväll+lördag

Hejsan alla.
Eftersom det blev ganska dålig uppdatering igår så tänkte jag berätta om kvällen nu istället.
Efter att jag och matilda hade varit hos henne så drog vi till pream och köpte glass och sen ringde emelie och frågade vad vi skulle hitta på och eftersom vi inte hade några planer alls så sa jag att jag inte visste, men sen så kommer jag inte ihåg hur samtalet slutade haha glöms som man är men efter att jag och matilda hade köpt glass så mötte vi upp michelle och så drog vi hem till henne och skulle planera kvällen och jag kan ju bara säga att vi ändrade oss säkert T I O T U S E N T A L S gånger och sen efter ett tag så kom simon,christian,benke och marcus inklampande i huset och sen ska tydligen dennis,ekman och calle in men dom fick inte komma in eftersom det redan var så himmla många där hemma (som vanligt) . Det är alltid människor där hemma, man kan faktiskt nästan kalla deras hus för vandrarhem haha.
Sen när vi inte kom på någonting att göra så drog vi till vällingby och käkade och sen köpte jag ett par skor och ett par bruna chinos ( kommer mer detaljer om vad som hände med dom senare i inlägget) . Efter att vi hade varit i vällingby så drog vi hem till michelle igen och bytte kläder och fixade oss och jag satte på mig mina nya chinos, mina nya bruna skor och en vit och brun randig tröja. När vi var klara så drog vi till bussen och så åkte vi in till stan och kan ni gissa vart ?! Jo till stureplan för vi skulle möta calle ( en kompis till michelle) och hämta en sak och sen så när vi var där så kom de polisbilar och ambulanser överallt så vi drog därifrån och åkte hem till någon kille som heter anton och så satt vi där och jag hade haft mina chinos på mig i en och en halv timma tills dom blir nerspillda med massa vin så det blev fläckar över hela dom , tack michelle !
Sen var vi där ett tag med massa och ja, jag kan säga att det blev kaos efter ett tag och matilda kommer nog inte vilja gå till skolan på måndag kan jag tro efter allt som hänt haha och sen när vi äntligen kom hem så satt jag och myste med pojkvännen i soffan eftersom jag hade saknat honom skit mycket under kvällen och jag har ingen aning om varför haha men mysigt var det i alla fall och sen vid två tiden så somnade michelle och matilda och sen drog michelle in på hennes rum och la sig och jag satt uppe med pojkvännen och benke och tittade på heartbreak hotel och sen så tittade jag på när dom spelade fifa och sen så vaknade matilda och då gick vi ner till gästrummet för att sova men det slutade med att vi satt och snackade om hur kvällen hade varit och snacka om att hon blev chockad över allt ! sen somnade vi nog vid halv fem.
Vi vaknade imorse av att en stor J*VLA elefant springer ner för trappen, kan ni gissa vem ?! nej inte var det simon i alla fall så ja då vaknade man och kunde inte somna om så snacka om att man var trött och sur så efter kanske en timma så drog jag och matilda upp för att snacka med michelle som sov på övervåningen men hon var typ död så jag och matilda satte oss och snackade med simon och benke istället och sen så när michelle vaknat så åt vi frukost och gjorde oss iornding och sen drog jag och michelle först till blackeberg och sen till stan och mötte upp elvira,emelie och liljan och så tittade vi på kläder och sen drog vi och käkade på tacobar, mumms . Sen så drog jag, michelle och elvira och tittade på kläder på hm och gina men sen så ville jag och elvira gå till en annan gina men då skulle tydligen michelle träffa en kille så hon drog och jag och elvira gick vidare och jag köpte en rosa body och en blå/vit randig kjol på gina, dom var skitsöta !
Sen så drog jag hem och så satt jag och snackade med pappa ett tag och sen orkade inte han laga någon mat så vi gick och käkade på tacobar ( haha andra gången för dagen, tjockis ! ) sen så gick vi och handlade lite och nu sitter jag här och ska snart titta på robinson med farsan baloo. Jag orkar värkligen inte hitta på något ikväll för jag är så himmla trött efter igårkväll så tänkte ta en chillkväll med min älskade bamsefar istället, men han skulle igentligen ut på fest ikväll men sen blev det tydligen inte så.
Oj då nu börjar snart robinson så nu måste jag runda av så jag skriver senare.
Det här är jag uppladdad med ikväll ( skitdålig gramma på bilden eftersom bilden är tagen med mobilkamera )


/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0