gormorgon

en liten halvgammal bild på mig när jag hade lugg

Hejsan alla glada, just nu sitter jag här i soffan med datan i knät och ska snart börja sminka mig och fixa håret,
Jag börjar 08.30 idag och sen är jag hoa pappsen så jag måste åka tidigare idag än vad jag gjorde igår när jag var hos mamma.
Igårkväll efter desperate huosewives så pluggade jag lite och sen gjorde jag mig iordning och gick och la mig. Jag somnade ovanligt tidigt igår, jag tror jag somnade vid kvart i elva men jag var så otroligt trött så det var bara skönt att få somna lite tidigare.
Första lektionen idag är bild men jag vet inte om vi kommer ha håltimma eller inte för våran lärare var hemma med sitt sjuka barn och då var lektionen iställd men vi kanske har vikarie idag aja vi får se. Efter skolan så ska jag hem till mamma och hämta min platttång och några no böcker och sen ska jag åka till brommaplan för jag ska till BUP mottagningen och när jag är klar där så ska jag hem och plugga gärnet !
Ungefär så kommer min dag idag se ut, hur ser eran dag idag ut ?
Nu ska jag ta och göra mig iording så ha en bra dag så hörs vi sen.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0