igång igen

Tänkte fortsätta blogga i alla fall, känner att jag måste skriva av mig någonstans men jag tänkter inte blogga med tvång utan bara skriva av mig lite då och då bara så ni vet.
Idag i skolan så kom jag 20 minuter försent för att mitt dumma tåg var försenat så jag missade bussen och fick stå och frysa i mina klackskor och min svarta tygjacka och till det hade jag svarta strumpbyxor och min svarta tubkjol. Jag vet det låter ganska svart men jag körde lite brytning och hade rosa naglar och guldringar i öronen. När jag hade haft mentorstid så skulle jag ha svenska och då skulle jag redovisa min svenska ungdomsklassiker som jag hade läst alltså Gullivers resor. Redovisningen gick helt okej förutom att så fort man tittade upp så såg man folk göra miner för att man skulle börja asgarva så jag försökte att inte fästa blicken på någon. Under skolan idag så var det lite strul mellan mig och pojkvännen det kom alltså inte direkt så många ord från våra munnan till varandra men vi ska snacka om allt ikväll så jag hoppas det reder ut sig i alla fall annars vet jag inte vad jag gör.
Efter skolan så drog jag och matilda till vällingby och medans jag inte var på det bästa humöret så försökte vi göra lite ett och annat för att jag skulle bli på bättre tankar så det slutade med att vi gick och prövade en himmla massor av skor och jag hittade massor av skor som jag vill ha så nu ska jag gå till mammsen och pappasen och tigga pengar eller juste jag fyller ju år om två dagar så kan ju passa på att önska mig det.
Ikväll så blir det till att jag ska plugga  so för jag ska ha muntlig redovisning på torsdag och jag vill värkligen få minst vg men jag vill helst ha mvg.
Haha nu ropar pappa på att jag måste hjälpa honom med maten så jag får ta och skriva lite senare.
Kramar

Kommentarer
Postat av: emelie

Visste inte att du hade pojkvän ;)

Vem är det ? ^

2009-03-11 @ 16:28:26
URL: http://emeliemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0