kort inlägg

Först så vill jag bara säga förlåt för så dålig uppdatering igår men jag var först i vällingby och pluggade med michelle och emelie och sen när emelie hade dragit till sin träning så tittade jag lite i äffärer med michelle och sen gick vi till mc donalds för ja skulle på toa och där möter vi lisa och jennifer och så sitter vi och snackar med dom ett tag tills jag och michelle bestämmer oss för att dra hem till henne så när vi kom hem dit så käkade vi och sen så förhörde jag henne på hennes so och sen åkte jag hem och satt och pratade med pappa om skolan ett tag och sen var jag tvungen att plugga så det var därför det inte blev någon blogging.
Idag så var jag först i skolan och sen efter skolan så skulle jag till BUP och då följde matilda med och så väntade hon på mig medans och sen så åkte jag hem hit till pappa och hon åkte hem till henne så just nu sitter jag här och ska börja plugga både so och no och därför kommer det inte bli speciellt mycket blogging idag bara så att ni vet.
Nu ska jag ta och börja plugga så ni får ha det så bra.

/ anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är BUP?

2009-03-26 @ 18:56:34
Postat av: anna

svar anonym,

det är förkortning på barn och ungdomspsykiaterapi

2009-03-26 @ 20:31:25
URL: http://annagustavssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0