lovet är slut nu

Hejsan på er. Just nu sitter jag och lyssnar på en massor av gammla låtar på tobbeno1.se och jag är inne på fliken övrigt.
Jag skrev ju ingenting igår när vi kom hem så jag får berätta lite kort nu om vad vi gjorde igårkväll. Jag och emelie drog till simon och tittade på film och jag tror den hette creep men jag tyckte inte den var läskig utan mera äcklig och sen när den var slut så tittade på tv humor med tv4 eller något sånt hette den och då var det lite bitar från parlamentet,hej baberiba och hjälp typ och vissa var hur tråkiga som helst och vissa bitar var jätteroliga haha.
Sen vid halv tolv så drog jag och emelie hem men simon och dennis följde med oss så snälla som dom är haha och påvägen så var det världens nerförsbacke och jag som hade klackskor på mig gled på isen som a jag vet inte vad och simon och dennis dansade typ och emelie ramlade haha ja det var kaos på vägen haha. Sen när jag och emelie kom hem till henne så käkade vi mackor och oboy och sen tvättade vi bort sminket och gick och la oss men det gick inte lång stund innan simon och dennis ringde och vi fick höra dennis sjunga och jag har en jättefin inspelning på det haha sorry dennis men det låter så himmla gulligt.
Vi somnade kanske vid ett halv två tror jag och vi vaknade imorse vid elva tiden då fick gick upp och gjorde frukost och satte oss framför tv och tittade på reprisen från let´s dance haha och sen gjorde jag mig iording och drog vi ett tiden. När jag kom hem så sminkade jag mig coh bytte kläder och fixade håret och så åkte jag till vällingby och skulle byta lite saker och när jag hade bytt sakerna så köpte jag ett par pilgrims örhängen som var blåa stenar i, dom var faktiskt jättefina. Sen gick jag till hm och köpte jag två jättesöta stringtrosor, ett par rosa och ett par gråa med typ lite mönster på.
Oj nu rinde simon så ska runda av nu.
kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0