nu blir det plugg


jag på min födelsedag när jag var på thairestaurangen

Hejsan alla
, kom hem för ett tag sen men har inte bloggat fråns nu. I skolan idag så gick det väll helt okej förutom att jag hade en j*vla mensverk hela dagen men som vanligt och som jag har tur med så är jag alldrig sur när jag har mensvecka haha.
På non idag så skulle vi fortsätta med våra högtalare och jag är snart klar jag ska bara koppla ihop den med en radio och sen ska vi se om det kommer något ljud eller inte från den, det återstår att se "nyfiken" .
Nu blir det till att plugga ett tag och sen får vi se vad jag hittar på men jag antar att det blir att jag ligger i soffan och tar det lungt med massor av alvedoner så min mensverk kanske är borta tills imorgon.
Just nu har jag inte så mycket att berätta så jag skriver senare istället.
/ anna

Kommentarer
Postat av: johanna

fin blogg :)

2009-03-16 @ 18:22:57
URL: http://modins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0