nu ska jag plugga

Halojj, jag kom hem för kanske en halvtimma sen fast jag slutade kvar över tre men jag och matilda drog till vällingby för hon skulle köpa blekningsmedel för hon ska färga sitt hår ljusbrunt och jag köpte ett par klackskor från dinsko som jag är totalkär i !
Ikväll blir det nog mest plugg för jag har engelskaläxa tills imorgon och en svenska läxa och sen ska jag plugga till ett no prov,svenska prov och till ett muntligt soförhör så min kväll stavas på ett ungefär såhär,  P L U G G  .
Imorgon så börjar jag 08.20 och slutar 14.30 och efter skolan så har jag ingen aning om vad jag ska hitta på men jag tror att jag ska vara med matilda, michelle, emelie och elvira men jag har ingen aning än. Det återstår att se haha.
Jag har inte så mycket att berätta just nu så jag skriver senare. Ni får ha det så bra sålänge.
/ anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0