ny vecka

Kom hem från skolan för ett tag sen. Jag skulle ha varit med michelle idag men hon skulle tydligen iväg och göra något med sin pappa efter skolan så jag åkte hem istället så vi ska ses imorgon istället.
I skolan idag så hade matilda vinterkräksjukan så hon var inte där idag. Du får krya på dig gumman.
På idrotten idag så hade vå någon sorts friskis och svettis men jag tyckte det mest såg ut som kärringgympa haha och alla såg värkligen skitroliga ut när man skulle göra alla övningar. Jag blev också helt klar med min högtalare som vi jobbat med på no n så det känns skönt. Nu ska jag ta och plugga lite och sen vet jag inte vad jag hittar på.
Ni får ha det så bra sålängre.
/ anna


Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi tack :) så lite såå :)

kraaaaaaaaaaam

2009-03-23 @ 20:36:18
URL: http://jesssicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0