ont i magen eller ångest ?


En bild som jag från båten när jag och elvira var påväg hem från allsång på skansen i sommras, åh vad jag längtar till sommaren !



Hejsan alla,
kom precis hem från skolan och jag är helt svart runt mina ögon för jag blev mulad med snö av matilda men jag ska ge igen imorgon det lovar jag dig matilda !
Första lektionen idag var bild och då fick vi först titta på en film och var hur tråkig som helst så jag höll på att somna men sen efter det så skulle vi typ rita dörrar och innanför dom så skulle man rita någonting och då ritade jag en bar hihi och det gjorde nästan alla i mitt bord men alla gjorde lite olika varianter.
Sen så hade vi ingen idrott så vi hade två timmars håltimma och då gick jag och matilda hem till henne och åt och sen gick vi för att möta någon kille som hette wille som tydligen var i hässelby men när vi kom så var han tydligen tvungen att dra så jag och matilda gick till skolan istället och tittade på när några killar låste in folk på toaletten genom att ställa en stor bänk framför dörren  och när jag och matilda skulle titta oss lite snabbt i spegeln så stängde dom igen dörren och satte bänken framför och medans matilda försökte pressa upp dörren så stog jag och as garvade haha för det såg så himmla roligt ut.
Hela dagen idag så har jag haft ont i magen och jag vet inte varför om det kanske är bara vanlig magont, mensvärk eller ångest och om det skulle vara ångest så hoppas jag att det jag har ångest över kommer bli bättre.
Vid fem så ska jag vara i vällingby för jag,matilda och elvira ska träna spinning och core så det kommer bli jätteskönt att få röra på sig och eftersom skolan har kommit så mycket ivägen nu på sistone så har vi inte kunnat träna så mycket men nu är det ändring på det och jag ska träna MINST tre gånger i veckan !

Går ni själva på någon sport eller rör ni på er på något annat sätt ?
Nu ska jag ta och plugga på min so för jag ska ha muntlig redovisning imorgon så jag hoppas att det kommer gå bra så ni får önska mig lycka till hihi och sen fyller jag år imorgon så då skulle jag bli extra glad om jag fick en massor av söta kommentarer (a)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0